SOYKIRIM ÇETESİ YİNE İŞBAŞINDA


Ermeniler soykırımdan hiç vazgeçmiyor. Özellikle "Osmanlı"ya karşı yapılan soykırımda birlikte hareket eden, geçmişleri bu tür insanlık dışı soysuz hareketlerle dolu "Ermeni, Fransız, Rus, Yunan koalisyonu" hafta sonu Azerbaycan'ın Tovuz kentine saldırdı. Bu saldırıda Fransa, Rusya ve Yunanistan bir kez daha görünmez destek güçlerini oynadı. Ermenilerin neredeyse tüm güçleriyle saldırdıklarını öğrendim. Bu kaçıncı alçaklık, kaçıncı namussuzluk, kaçıncı katliam denemesi? Şimdilik geri çekildiler ama ilk fırsatta ağabeyleriyle birlikte yeni denemeler yapacakları bilinmeli... Bu yaşananlara çatışma diyenlere de bir çift sözüm var. Utanmayı denemelisiniz!

ÜLKEMİZ İÇ GÜÇLER ELİYLE ZAYIFLATILMAYA GÖRSÜN
Sürekli kirli ilişkiler içinde olan bu dörtlü, Türkiye'nin zayıfladığı her an maraza çıkartmalarıyla da ünlü... Bunu, gerek bu sayfalarda gerekse diğer yayınlarda çokça dile getirdim. Ne halkımızın umurunda ne de iktidarın!.. Yine birçok evladımız öldürüldü. Üstelik, belli bir saate kadar haberimiz bile olmadı. İşte, vatanın selameti ve halka doğru haber ulaştırma yerine tek dertleri Recep'e yaranmak olan ülkemizdeki haber kanalları bu!.. Ne yazık ki büyük çoğunluğu böyle... Kim bilir daha neler var! 

İçerdeki vatan hainleriyle dışardaki insanlık dışı alçakların, ülkemiz aleyhine birçok şeyi birlikte tezgâhladıklarına adım gibi eminim. Hâlâ bu hainlerin peşinden koşanlara şaşıyorum. Görmezsem, duymazsam, dile getirmezsem, sorulunca habersiz figürleri saçarsam, aileme "Aman ha! Sakın haberiniz varmış gibi davranmayın, bize dokunmayan yılan bin yaşasın!" dersem bu işte hiç günahım olmaz diyen salaklara sesleniyorum. Allah insana aklı boşuna vermedi. Seni koyundan farklı kılan şey "Görmen, duyman, yanlışları dile getirmen ve zulme karşı tavır koyman"dır.  

BU ESER KİMLERİN
Ah Recep, ah! Ah AKalPe, ah! Ah MeHaPe, ah! Bunlar sizin eseriniz. Boş, hamasi söylemlerle bir yere varılmadığını; böyle yapanların farklı hesaplar içinde olduğunu bu çağda bilmeyen, anlamayan kaldı mı acaba? Sizlere ne diyeyim ki?..

Ah solcular, ah! Yiyin yine birbirinizi... Size az söylemedim, "Tamam Ekmeleddin Bey kötü seçim, Bahçeli MeHaPe'sinin tuzağı ama gelin onu seçin, vermediğiniz her oy Recep'e gider, sonra çok ağlarsınız ama ülkemiz de çok şey kaybeder!" demedim mi? Dedim! Siz ne dediniz, "Olsun, ben ona asla oy vermem!". Alın yaptığınız seçimi, ağlayıp zırlarken mendil yaparsınız. Ülkenize çok kötülük yaptınız çok!.. Sizler de önünü göremeyen, solculuk nedir bilmeden solcuyum diye caka satan ve kendini bir halt sanan, bana göreyse salaklar şahından başka hiçbir şey olmayan tiplersiniz.  

UTANIN
Fransız, Ermeni, Yunan hayranlarına gelince... 
Sizler de Allah'ın verdiği akıldan yoksunsunuz. 
Osmanlı soykırımında büyük rol oynayan soykırım ünlüsü iğrenç Fransa aleyhimizde Ermeni tasarısını kabul ettiğinde koşa koşa Paris'e giden yüzsüzler; Yunan peşkeş çekilen adalarımızın üstüne otururken Atina'ya koşanlar, aynı dönemde utanmadan Yunanistan'a Türk turist taşıyan turizmciler ve tabii ki yaptığı çılgınca kampanyalarla bu işte en büyük pay sahibi olan ETS Tur; "vatanseverim" oyununu oynamayı sürdürseniz de bunun vatanseverlikle ilgisi olmadığını siz de ben de biliyoruz. 
Ah, bir utanmanız olsa!.. Bir utansanız!.. Bir utansanız!..

SAKIN UTANMAYIN 
"Soykırımcı Ermeni" sözlerimi görünce üzülen "temiz Ermeni kardeşlerimiz" sakın üzülmesin. Sözüm asla onlara değil, soykırım yapan, yaptıran ve "Soykırımı Türkler yaptı!" diye feryat eden ve bu sahte feryatları destekleyen alçaklara...
Anası, babası, dedesi, ninesi Ermeni olan ya da bir Ermeni'yle evli olanlar! Bu sözlerim ne atalarınıza ne seçtiğiniz kişilere ne de sizlere... Dünya o hâle geldi ki, bizim ne idüğü belirsiz iktidarımız ve çoğunun kerameti kendinden menkul STK'lerimiz ve 'kendin konuş ama kendin bile duyma'cı basınımız yüzünden "biz Ermenilere karşı değiliz diye savunmaya itilmiyor muyuz, en çok da ona üzülüyorum." 

HER İNSAN HER CANLI KUTSALDIR AMA
Yazdıklarım, yazmakta olduklarım ve yazacaklarım için sakın bana gönül koymayın! Koyarsanız hakkımı yemiş, günahıma girmiş olursunuz.

Benim için, her ırk her millet her soy her canlı kutsaldır. Yüceler yücesi Allah sizleri de beni de bugünkü kimliklerimizle yaratmayabilirdi. Ben Ermeni olabilirdim, sizse Türk... Bunu ikide bir söylemekten utanıyorum ama bazıları ne demek istediğimi çarpıtmakta ısrar ettikleri için sık sık yineliyorum:
"Hiçbirimiz hiçbirimizden üstün değiliz!".
Tabii ki soykırım yapanlar, yaptıranlar, göz yumanlar hariç!
Onlar evrenlerin en aşağılık yaratıklarıdır, tüm canlılar onlardan üstündür.  

Dünyanın en ahlaksız eylemlerinden biri, hatta birincisi olan soykırımı; mensubu olmaktan büyük onur duyduğum Türkler de yapmış olsa bunu yazar ve lanetlerdim. Şunu hepimiz açıkça bilmeliyiz ki, dünya tarihi boyunca en çok soykırıma uğratılan millet Türklerdir. Masum oldukları hâlde soykırımcılar tarafından üzerlerine soykırım yaftası asılmaya çalışılanlar da Türkler! İnsanlık adına üzülmemek elde değil!..

Gerçek Ermeniler! Doğru tarihinizi öğrenmeye ne zaman başlayacaksınız? Yalanlarla, iftiralarla, uydurulmuş tarihle, yaşamamış insanların anılarıyla, belge olmayan belgelerle nereye kadar gideceksiniz? Kandırılmanız yetmedi mi? Soydaşlarınızın 19. yüzyıldan beri yaptığı ve yapmakta olduğu soykırımları Türklere mal etmenin getirisiyle bazılarının muazzam servetler edindiğini, başınızı belaya sokan ülkelerin oyuncağı olduğunuzu hâlâ mı farketmezsiniz! İnanın, garip tutumunuz aklı başında herkesi şaşırtıp pes ettiriyor.







Günay Tulun 14.07.2020/17.01